Szkolenia biznesowe i sprzedażowe

Nie pamięta nic a nic dziwnego w tym, że kolejne spółki prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze jednak to, co nowoczesne, jest najdoskonalsze - czasami najbardziej pomocne okazują się stare, sprawdzone metody szkoleń.

Istnieje kilka kryteriów, które pozwalają stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie dobre, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym tak jest się kierować podczas wyboru szkolenia - pozwala to dokonać przemyślanego, rozsądnego wyboru oraz dobrze zainwestować swoje pieniądze

Czas trwania szkolenia - czyli "dłużej" nie znaczy "lepiej"

Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie trwało dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy również wiedzy na temat sprzedaży. Wbrew pozorom - bardzo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcy na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami także wykładami i dochodzą do nich z dużym entuzjazmem. Często bardzo lepsze efekty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne także pozbawione "lania wody", niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą mieli kłopot z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji od tych, które mogliby spokojnie pominąć.


Zobacz więcej: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/


Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?

Właściwe szkolenie sprzedażowe powinno jasno i konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy - takie szkolenie nie powinno kończyć się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń - dzięki nim są oni niejako "zmuszani" do wykorzystywania swojej wiedzy w praktyce, i po pewnym czasie właściwe działanie stoi się dla nich nawykiem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak działa scrum w firmie?